Arşiv

  • Temmuz 2020 (2)
  • Haziran 2020 (25)
  • Mayıs 2020 (22)
  • Nisan 2020 (25)
  • Mart 2020 (17)
  • Şubat 2020 (21)
  • Ocak 2020 (26)
  • Aralık 2019 (23)
  • Kasım 2019 (12)
  • Ekim 2019 (13)
  • Eylül 2019 (15)
  • Ağustos 2019 (12)

    Etiketler

    Fiziki Kaynaklar mı, Fikri Mülkiyet mi?
    03 Mart 2014
    Interbrand tarafından 30 Eylül 2013’te açıklanan sıralama, 2012’ye dek dünyanın en değerli markası olan Coca-Cola’nın bu sene tahtından olduğunu gösterdi. Geçen sene 76,8 milyar dolarlık marka değerine sahip olan Apple, yüzde 28’lik değer artışıyla 98,3 milyar dolar marka değerine ulaşıp dünyanın en değerli markası olurken; Coca-Cola yüzde 2’lik değer artışı sağlayabildi ve 79,2 milyar dolarlık değerde kaldı. Aynı dönemde Google ise yüzde 34’lük bir değer artışı ve 93,3 milyar dolar marka değeri ile listenin ikinci sırasına yerleşti.[1] [Devamı]