Anahtar Kelimeler: 40
Aralık ayında kartlı harcamalar hız kesti, internet üzerinden yapılan işlemlerin payı yüzde 28,3’e ulaştı COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 18. sayısı yayımlandı.

18/01/2021
Â
Aralık ayında harcama gruplarının 3/4’ü bir önceki aya göre gerilemiştir. Aralık ayı genelinde topl
[Devamı]
Pandeminin İkinci Dalgasında Perakende Sektörü Değerlendirme Notu / Merve Dündar, Aycan Kulaksız, Gülbin Şahinbeyoğlu

06/01/2021
Â
Â
COVID-19 küresel salgınının ilk dalgasında perakende sektöründe faaliyet gösteren iş yerlerinin yüzde 70’ten fazlası tamamen kapanmış ya da kapasitelerini önemli oranda düşürmüştür ve bunun sonucu olarak TEPAV Perakend
[Devamı]
Kasım ayında 97,7 milyar TL kartlı harcama yapıldı, harcamaların %28’i internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 17. sayısı yayımlandı.

11/12/2020
Â
Â
Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak, içerisinde
[Devamı]
COVID-19’un birinci dalgasında istihdam gelişmeleri Değerlendirme Notu/ Cansu Doğanay, Merve Dündar, Aycan Kulaksız Hacıbebekoğlu

03/12/2020
Â
Â
Küresel ölçekte yaşamımızı tehdit altına alan COVID-19 pandemi koşulları, ülkemizde de yılbaşından itibaren etkili olmaktadır. Salgının kontrol altına alınmasına yönelik önlemler, 10 Mart 2020 itibarıyla Türkiye’de
[Devamı]
Ekim ayında 117 milyar TL kartlı harcama yapıldı, harcamaların %25’i internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 16. sayısı yayımlandı.

20/11/2020
Â
Â
Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak, içerisinde
[Devamı]
Eylül ayında 93,3 milyar TL kartlı harcama yapıldı, harcamaların %26’sı internet üzerinden

12/10/2020
COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 15. sayısı yayımlandı.
[Devamı]
Ağustos ayında 87,8 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %25’i internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 14. sayısı yayımlandı.

12/09/2020
Â
Â
Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde b
[Devamı]
Temmuz ayında 112,7 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %25’i internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 13. sayısı yayımlandı.

11/08/2020
Â
Â
Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde b
[Devamı]
COVID-19, 15 Temmuz travmasını artık yenmek için fırsattır Politika Notu / Güven Sak

16/07/2020
Â
Â
Zaman ne çabuk geçiyor. Aradan dört yıl geçmiÅŸ. Hala dün gibi aklımda, Meclis’i bombalayan jetlerin gürültüsü. Kendi vatandaşına ateÅŸ açan, onların güvenliÄŸinden sorumlu kiÅŸiler. 15 Temmuz darbe teÅŸebbüsü bana hep Ä
[Devamı]
Haziran ayında 80,8 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %24’ü internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 12. sayısı yayımlandı.

06/07/2020
Â
Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor.
[Devamı]
günlük

2021 nasıl olur?
Güven Sak, Dr.
19 Ocak 2021

Uluslararası ilişkilerde neler oluyor? - Türkiye
N. Murat Ersavcı
11 Aralık 2020