logo tobb logo tobbetu

Anahtar Kelimeler:

Haziran ayında 80,8 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %24’ü internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi Bülteni'nin 12. sayısı yayımlandı.
Haber Resim
06/07/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. [Devamı]
12 Haziran haftasında 20,1 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %23’ü internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 25 Haziran 2020
Haber Resim
25/06/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. Bu kapsamda TCMB [Devamı]
5 Haziran haftasında 19,3 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %27’si internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 17 Haziran 2020
Haber Resim
17/06/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. Bu kapsamda TCM [Devamı]
Mayıs ayında 80,2 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %30’u internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 10 Haziran 2020
Haber Resim
10/06/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. Bu kapsamda TC [Devamı]
15 Mayıs haftasında 17,3 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %28’i internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 26 Mayıs 2020
Haber Resim
26/05/2020     Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilm [Devamı]
8 Mayıs haftasında 16,6 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %30’u internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 17 Mayıs 2020
Haber Resim
17/05/2020     Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilm [Devamı]
Banka ve kredi kartı ile internet üzerinden yapılan alışverişlerin oranı yüzde 20’den yüzde 32’ye çıktı COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 11 Mayıs 2020
Haber Resim
11/05/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. Bu kapsamda TCMB Banka Kartı ve Kr [Devamı]
24 Nisan haftasında 13 milyar TL harcama yapıldı, harcamaların %27’si internet üzerinden COVID-19’un Tüketici Harcamalarına Etkisi - 3 Mayıs 2020
Haber Resim
03/05/2020   Tüketim eğilimlerini arz ve talep ekseninde çeşitli veriler üzerinden takip etmek mümkün ancak içerisinde bulunduğumuz süreçte, verileri mümkün oldukça anlık takip edebilmek önem arz ediyor. Bu kapsamda TCMB Banka Kartı ve K [Devamı]
TEPAV Analisti Kalkan, Perakende Günleri’nde Konuştu Kalkan, son 4 yılda yüzde 160 oranıyla Doğu ve Güneydoğu Anadolu’nun kredi kartı kullanımı artışında ilk sıralarda yer aldığını kaydetti.
Haber Resim
21/11/2013   ANKARA – Bu yıl 13’üncüsü 20-12 Kasım 2013 tarihlerinde yapılan “Perakende Günleri”nde TEPAV Ekonomi Politikaları Analisti Sarp Kalkan da konuştu. “Perakende nerden, nereye?” başlıklı bir sunum yapan Kalkan, ülke ekono [Devamı]
Tasarrufta sonuncu, kredi kartı kullanımında ilk sıralardayız Köşe Yazısı/Ozan Acar
Haber Resim
27/04/2012   "Bir insan neden tasarruf eder? Gelecekte daha fazla tüketmek için. Diyet yapmak ve spora başlamak gibi acı veren şeylerin günü hep yarındır ama mesele bugünkü tüketimi erteleyip tasarruf etmek olunca işler değişir. Bu biraz d [Devamı]