Arşiv

  • Ağustos 2022 (6)
  • Temmuz 2022 (9)
  • Haziran 2022 (10)
  • Mayıs 2022 (10)
  • Nisan 2022 (12)
  • Mart 2022 (13)
  • Şubat 2022 (9)
  • Ocak 2022 (9)
  • Aralık 2021 (13)
  • Kasım 2021 (11)
  • Ekim 2021 (10)
  • Eylül 2021 (11)

    Fiziki Kaynaklar mı, Fikri Mülkiyet mi?
    03 Mart 2014
    Interbrand tarafından 30 Eylül 2013’te açıklanan sıralama, 2012’ye dek dünyanın en değerli markası olan Coca-Cola’nın bu sene tahtından olduğunu gösterdi. Geçen sene 76,8 milyar dolarlık marka değerine sahip olan Apple, yüzde 28’lik değer artışıyla 98,3 milyar dolar marka değerine ulaşıp dünyanın en değerli markası olurken; Coca-Cola yüzde 2’lik değer artışı sağlayabildi ve 79,2 milyar dolarlık değerde kaldı. Aynı dönemde Google ise yüzde 34’lük bir değer artışı ve 93,3 milyar dolar marka değeri ile listenin ikinci sırasına yerleşti.[1] [Devamı]